TRIVA ERP

TRIVA ERP - liczy się każdy element
TRIVA ERP to system dostosowany do potrzeb średnich i dużych przedsiębiorstw. Oparty jest na unikalnej relacji biznesowej, na którą składają się trzy elementy:
- Klient,
- Partner,
- Produkt.
Każdy element jest ważny, a wszystkie części wzajemnie na siebie oddziałują. Takie połączenie gwarantuje skuteczne wdrożenie dedykowanego rozwiązania, w pełni dopasowanego do specyfiki organizacji.
TRIVA to nowoczesny system ERP, który organizuje przepływ pracy i informacji w firmach. Pozwala on użytkownikom efektywnie pracować, a w efekcie konkurować na rynku pracy.
01
Mobilne, kompleksowe wsparcie w postaci Kokpitów.
TRIVA dostępna jest w wersji przeglądarkowej, co umożliwia pracę w systemie z dowolnego miejsca oraz różnych urządzeń (telefon, tablet, laptop), 24 godziny na dobę. Dzięki temu użytkownik może mieć dostęp do danych firmowych zawsze i wszędzie.
02
Zgodność z przepisami polskiego prawa.
TRIVA ERP to oprogramowanie, które na bieżąco aktualizowane jest pod zmiany w polskim prawie. Działając na takim systemie zawsze będziesz miał pewność poprawności zaszytych w nim danych, a procesy w Twojej firmie przebiegać będą sprawnie i bez zakłóceń.
03
Wielofirmowość zaszyta w standardzie.
Dzięki elastycznym mechanizmom konfiguracyjnym, zaszytym w systemie, TRIVA ERP wspiera przepływ informacji i danych na poziomie całej struktury organizacyjnej. Jest to bowiem rozwiązanie nie tylko dla pojedynczych firm, ale również grup składających się z wielu spółek połączonych kapitałowo.
04
Dostęp do informacji w systemie dla użytkowników obcojęzycznych.
Zatrudniasz pracowników różnej narodowości? Praca z systemem TRIVA ERP będzie komfortowa także dla obcojęzycznych użytkowników (pracowników, udziałowców czy klientów) przez wzgląd na interfejs użytkownika, który obsługiwany jest w wielu językach: polskim, angielskim, francuskim, niemieckim, ukraińskim i rosyjskim.
05
Kokpit użytkownika - pełna personalizacja.
Kokpit użytkownika jest to główne miejsce pracy w systemie TRIVA. Każdy operator ma w zasięgu ręki (na startowym pulpicie) wszystko to, co jest mu najpotrzebniejsze. Kokpity są w pełni modyfikowalne, co oznacza, że możesz stworzyć widok w pełni dostosowany pod swoje bieżące zadania i wymagania. Znajdować się tam będą główne informacje zebrane z poziomu formularzy, stron list, stron widoków głównych użytkownika i raportów. Na wstępie ujrzeć możesz listę zadań na dany dzień bądź miesiąc, kalendarz, notatki, repozytorium dokumentów, wskaźniki KPI.


TRIVA ERP - system zbudowany według najnowszej technologii
dlaczego warto
Jakie są korzyści?
Lepsze wyniki biznesowe Twojej firmy
01
Wbudowany system BI oraz mechanizm Workflow
02
Możliwość pełnej personalizacji Kokpitu użytkownika
03
Kontrola nad firmą 24h na dobę przez dowolne urządzenie
04
Dostęp do danych w czasie rzeczywistym
05
Eliminacja czasochłonnych, podatnych na błędy, ręcznych procesów
06