Specjalista ds. SaldeoSMART

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie wdrożeń systemu SaldeoSMART u klientów biznesowych (online oraz onsite),
  • przygotowanie i prowadzenie prezentacji produktowych dla klientów,
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie relacji z aktualnymi,
  • analiza obiegu dokumentów u klientów i identyfikacja obszarów do automatyzacji,
  • opracowywanie raportów z analiz i wdrożeń,
  • instalacja oraz konfiguracja komponentów systemowych u klientów,
  • integracja SaldeoSMART z systemami finansowo-księgowymi (enova365)
  • konfiguracja obiegów dokumentów i uprawnień użytkowników,
  • prowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych,
  • zapewnienie wsparcia w początkowym okresie użytkowania systemu,
  • realizacja konsultacji wdrożeniowych i posprzedażowych.

Kogo szukamy?

  • osoby z minimum rocznym doświadczeniem we wdrażaniu systemów klasy ERP lub systemów do obiegu dokumentów,
  • praktyka w pracy z systemami typu SaaS (konfiguracja, zarządzanie użytkownikami, dokumentacja techniczna),
  • doświadczenie w pracy z systemami FK (mile widziane: enova365, Optima, Symfonia),
  • wysokiej kultury osobistej i dobrej organizacji pracy,
  • znajomości środowiska Windows Server,
  • gotowości do pracy z klientem biznesowym i umiejętności prowadzenia prezentacji,
  • znajomości podstaw księgowości i rozumienia procesów księgowych.

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie z ponad 11-letnim doświadczeniem na rynku ERP,
  • możliwość udziału w ciekawych projektach wdrożeniowych,
  • elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej,
  • realny wpływ na rozwój produktów i procesów,
  • elastyczne formy współpracy – dostosujemy się do Twoich preferencji
  • dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy i cykliczne szkolenia,
  • dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki zdrowotnej oraz ubezpieczenia grupowego,
  • premię sportową,
  • benefit urodzinowy i stażowy.

Jak aplikować?

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny.