Obsługa serwisowa

UMOWA SERWISOWA

Zdarzają się sytuacje kryzysowe, które zaburzają rytm i czas pracy. Pojawiają się problemy przy których podstawowa wiedza komputerowa zostaje wyczerpana. Kiełkują myśli, „…a gdybyśmy mieli taką opcję, że (…)”

Nie włącza się.
Nie klika się.
Nie nalicza się.
Brakuje konta.
Deklaracja się nie wysyła.
Podpis nie działa.
Schemat się rozjeżdża.  
Projekt się nie spina.
Poszukujesz specjalistów, którzy pomogą Ci zidentyfikować problem, a potem go rozwiązać? Zależy Ci na podniesienie efektywności, pełnej optymalizacji i zbudowaniu funkcji i dodatków na miarę potrzeb Twojej firmy? 

Nasz Serwis jest do Twojej dyspozycji!

Umowa serwisowa zwiększa poziom bezpieczeństwa Twojej firmy, a także zapewnia szybką i skuteczną pomoc w kryzysowej sytuacji. Umowa serwisowa pomiędzy COM@COM a Twoją firmą wskazuje warunki comiesięcznej współpracy, oraz określa ilość wykupionych godzin pomocy. Po otrzymaniu zgłoszenia serwisowego, jest ono numerowane w systemie, opisywane przez konsultanta i przydzielane do odpowiedniego specjalisty, który niezwłocznie kontaktuje się z Klientem (telefonicznie, zdalnie).

Pakiet szyty na miarę

Oferujemy pakiety pomocy serwisowej, które dostosowane są do potrzeb Klienta. Każdorazowo, umowa serwisowa może określać:
 
  • ilość godzin (miesięcznie) pomocy zdalnej,
  • ilość godzin szkoleniowych w siedzibie Klienta,
  • prace programistyczne,
  • maksymalny czas reakcji,
  • wizyty w siedzibie Klienta,
  • dodatkowe szkolenia modułowe.
Nie jest to katalog zamknięty. Dostosowujemy się do potrzeb rynku i każdorazowo do potrzeb Klienta. Rozliczamy się na podstawie czasu, którzy nasi konsultanci faktycznie poświęcili na rozwiązanie danego problemu. 

Zapraszamy do kontaktu

Chętnie odpowiemy na pytania i rozwiejemy wszelkie wątpliwości.

+48 799 933 133