Obsługa serwisowa

Umowa serwisowa

Zdarzają się sytuacje kryzysowe, które zaburzają rytm i czas pracy. Pojawiają się problemy, przy których podstawowa wiedza komputerowa zostaje wyczerpana.

Nie włącza się.
Nie klika się.
Nie nalicza się.
Brakuje konta.
Deklaracja się nie wysyła.
Podpis nie działa.
Schemat się rozjeżdża.  
Projekt się nie spina.

Kiełkują myśli, „…a gdybyśmy mieli taką opcję, że (…)”
Poszukujesz specjalistów, którzy pomogą Ci zidentyfikować problem, a potem go rozwiązać?

Zależy Ci na podniesieniu efektywności, pełnej optymalizacji oraz zbudowaniu funkcji i dodatków na miarę potrzeb Twojej firmy? 

 
  • Nasz Serwis jest do Twojej dyspozycji!

Umowa serwisowa zwiększa poziom bezpieczeństwa Twojej firmy, a także zapewnia szybką i skuteczną pomoc w kryzysowej sytuacji. Umowa serwisowa pomiędzy COM@COM, a Twoją firmą wskazuje warunki comiesięcznej współpracy oraz określa ilość wykupionych godzin pomocy. Po otrzymaniu zgłoszenia serwisowego, jest ono numerowane w systemie, opisywane przez konsultanta i przydzielane do odpowiedniego specjalisty, który niezwłocznie kontaktuje się z Klientem (telefonicznie, zdalnie).

W ramach usługi Opieki COM@COM zapewniamy dodatkowo: 

  • dostęp do bazy wiedzy bezpośrednio u producenta oprogramowania z gwarancją uzyskania pewnej i sprawdzonej informacji np. o zmianach planowanych w kolejnych wersjach, terminach udostępniania aktualizacji, wymaganiach związanych ze zmianami w przepisach prawnych itp., 
  • szkolenia z funkcjonalności udostępnianych w nowych wersjach oprogramowania, dzięki którym wykorzystanie dodatkowych opcji systemu będzie możliwe do zrealizowania we własnym zakresie, 
  • możliwość wpływania na kierunki rozwoju systemu - opcja zgłaszania sugestii rozwojowych z informacją zwrotną na temat możliwości i terminu ich realizacji. 

Dedykowany konsultant COM@COM to:

  • specjalista merytoryczny (dostępny na indywidualnej linii komórkowej), posiadający praktyczną wiedzę na temat COM@COM – na bazie wielu lat doświadczeń pracy w kilkudziesięciu projektach wdrożeń,
  • koordynator wszelkich działań na linii COM@COM – Klient związanych z systemem ERP, w szczególności zobowiązań wynikających z zawartej Umowy Opieki Autorskiej, za którym stoi szereg naszych specjalistów, 
  • rzecznik Klienta w Soneta w przypadku sytuacji krytycznych, mających bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo pracy Klienta, 
  • prowadzący lub osobiście koordynujący obsługę zgłoszeń, doradztwo i audyt powdrożeniowy oraz oferujący pomoc i opiekę techniczną, 
  • osoba zapewniająca zindywidualizowane doradztwo biznesowe. 
     

Opieka COM@COM to usługa opieki serwisowej, w ramach której Klient otrzymuje wsparcie dedykowanego, wysoko wykwalifikowanego konsultanta COM@COM.

Usługę opieki COM@COM można potraktować jako dodatkowy mnożnik stopy zwrotu z inwestycji w system ERP. Dzięki jednemu, nazwanemu kontaktowi czas reakcji na zgłoszenia ulega wyraźnemu skróceniu, a bezpośredni kontakt oparty na partnerskich relacjach gwarantuje profesjonalną współpracę.

Pakiet szyty na miarę

Oferujemy pakiety pomocy serwisowej, które dostosowane są do potrzeb Klienta. Każdorazowo, umowa serwisowa może określać:
 
  • ilość godzin (miesięcznie) pomocy zdalnej,
  • ilość godzin szkoleniowych w siedzibie Klienta,
  • prace programistyczne,
  • maksymalny czas reakcji,
  • wizyty w siedzibie Klienta,
  • dodatkowe szkolenia modułowe.
Nie jest to katalog zamknięty. Dostosowujemy się do potrzeb rynku i każdorazowo do potrzeb Klienta. Rozliczamy się na podstawie czasu, którzy nasi konsultanci faktycznie poświęcili na rozwiązanie danego problemu. 

ServiceDesk - Platforma Klienta

Wychodząc na przeciw naszym Klientom wdrożyliśmy wspólny kanał komunikacji.

Korzystanie z platformy ServiceDesk poprawia szybkość i jakość realizacji zgłoszeń dla naszych Klientów. Dodatkowo odbiorcy zyskali możliwość monitorowania, gdzie i na jakim etapie dane zgłoszenie serwisowe się znajduje.

Zapraszamy do kontaktu

Chętnie odpowiemy na pytania i rozwiejemy wszelkie wątpliwości.

+48 799 933 133