Aby zarejestrować się na wybrany webinar, należy odwiedzić zakładkę „Harmonogram webinarów” na naszej stronie internetowej. Następnie prosimy wybrać interesujące Państwa wydarzenie i kliknąć w odnośnik „Sprawdź szczegóły”. Formularz rejestracyjny zostanie udostępniony po kliknięciu w przycisk „Zarejestruj się!”.
Nasze webinary są całkowicie darmowe. Zależy nam na tym, aby ekspercka wiedza naszych specjalistów była dostępna dla wszystkich, którzy chcą pogłębić swoje umiejętności w obszarze enova365.
Tak, wszyscy uczestnicy webinaru otrzymują po jego zakończeniu nagranie spotkania. Zostanie ono przesłane w wiadomości e-mail podsumowującej wydarzenie.
Jeśli podczas webinaru była wyświetlana prezentacja lub zostały zapowiedziane materiały dodatkowe, uczestnicy otrzymają je w wiadomości e-mail podsumowującej spotkanie.
Tak, nasi eksperci z przyjemnością odpowiedzą na dodatkowe pytania związane z tematem webinaru. Wszelkie pytania prosimy kierować na adres e-mail: biuro@comacom.pl.
Informacje o nadchodzących webinarach są dostępne w zakładce „Harmonogram webinarów” na naszej stronie internetowej. Zachęcamy również do śledzenia naszych kanałów w mediach społecznościowych, gdzie regularnie publikujemy informacje o planowanych wydarzeniach.