Nowa wersja systemu enova365 2504.2.2

Nowa wersja systemu enova365 2504.2.2

W dniu 25 kwietnia 2025 roku opublikowana została nowa wersja enova365 z numerem 2504.2.2

Wersja zawiera główne nowości w modułach Kadry Płace, Produkcja oraz w Pulpicie Kontrahenta.

Poniżej skrót informacji o najważniejszych funkcjach wersji 2504.2.2 wg modułów:

1. Moduł Kadry Płace:
  • Informacja o statusie studenta – Dodano możliwość uzupełnienia informacji o statusie studenta. W kartotece pracownika w zakładce Kadry/Inne dane dodano sekcję „Status studenta” z następującymi polami:
    Aktualnie studiuje – Tak/Nie, Okres – data początku i końca ważności statusu studenta, numer legitymacji studenckiej – pole tekstowe do wprowadzenia numeru. Dzięki temu system ułatwia zarządzanie danymi o ich wykształceniu i statusie w dokumentach kadrowych.

  • Nowości w Ankietach – udostępniono nowe mechanizmy, dzięki którym rozbudowano katalog funkcjonalności dla Ankiet:

    a) Umożliwiono dodawanie załączników do odpowiedzi. Odpowiadając na pytania w ankiecie, użytkownik może dołączyć różne pliki, takie jak zdjęcia czy dokumenty PDF. Działa to tak samo, jak dodawanie załączników w innych częściach systemu.
    b) Dodano możliwość przygotowywania pytań z wykorzystaniem obrazków. Pozwala to tworzyć pytania, w których zamiast zwykłego tekstu, odpowiedzi to obrazki. Na przykład: 'Które logo Ci się bardziej podoba?’ i pokazać trzy różne grafiki do wyboru.
    c) Rozbudowano opis ankiety o obrazki i formatowanie tekstu, aby była bardziej atrakcyjna i zrozumiała. Dodatkowo przygotowano nowe możliwości formatowania tekstu w opisie – m.in pogrubienie, kursywa, wcięcia, zmiana rozmiaru, rodzaju oraz koloru czcionki.
    d) Rozbudowane wyświetlanie odpowiedzi. Powiększono miejsce na tekst odpowiedzi i dodano dodatkowe pole opisu do każdej odpowiedzi. Dzięki temu odpowiedzi są bardziej czytelne i możecie dodać do nich więcej szczegółów.

Funkcjonalność „Ankiety” dostępna jest również we wszystkich Pulpitach enova365.

2. Moduł Produkcja:
  • Dodano nową czynność generowania zapotrzebowania na surowce i prefabrykaty na liście „Zlecenia” oraz „Operacje zleceń”. Dzięki tej czynności generowany dokument wewnętrzny „Zapotrzebowanie na surowce” może być podstawą do dalszej obsługi procesu zaopatrzenia w surowce w module Handlowym. Dodatkowo, na wydziale produkcyjnym można ustawić parametry automatycznego generowania zapotrzebowania, które automatyzują generowanie zapotrzebowania.
3. Moduł Pulpit Kontrahenta:
  • Śledzenie zgłoszeń w ServiceDesk – dodano nową funkcję, która pozwala użytkownikom śledzić wybrane zgłoszenia, nawet jeśli nie są w nich oficjalnie przypisani jako osoba kontaktowa, prowadząca czy wykonująca. W tym celu stworzono listę „Obserwowane zgłoszenia”, gdzie użytkownicy mogą zobaczyć wszystkie zgłoszenia, które zdecydowali się obserwować. Przygotowano również przycisk do obserwowania, dzięki któremu można łatwo dodać dane zgłoszenie do swojej listy obserwowanych.

  • Konfiguracja powiadomień „Dzwoneczek”. Rozbudowano mechanizm powiadomień w taki sposób, aby operatorzy otrzymali możliwość konfigurowania powiadomień typu „Dzwoneczek” analogicznie jak przy notyfikacjach email. Dzięki temu mogą elastycznie ustawiać jakie powiadomienie chcą otrzymywać emaliowo a jakie prosto z systemu.

Pełny opis zmian do wersji znajdziecie Państwo w odświeżonej ulotce.