Specjalista ds. Handlu – wdrożeniowiec systemów ERP (ENOVA365)
Specjalista ds. Handlu – wdrożeniowiec systemów ERP (ENOVA365)
Zakres obowiązków:
- sporządzanie analiz przedwdrożeniowych systemu enova365;
- prezentacja funkcjonalności, instalacja i konfiguracja systemów ERP (moduł Handel);
- modyfikacja podstawowych funkcjonalności systemu ERP;
- opieka nad Klientem i wsparcie techniczne w trakcie wdrożenia.
- wykształcenie ekonomiczne, informatyczne, logistyczne, bądź w trakcie nauki;
- co najmniej 2-letnie doświadczenie we wdrażaniu systemu ERP (enova365, Optima, Symfonia);
- atutem będzie wiedza z zakresu innych modułów systemów ERP - CRM, Workflow, BI;
- atutem będzie podstawowa znajomość SQL;
- bardzo dobra znajomość Microsoft Excel;
- umiejętność pracy samodzielnej (organizowania swojego czasu pracy) oraz współpracy zawodowej;
- komunikatywność, otwartość;
- dokładność; terminowość.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- stabilne wynagrodzenie i system prowizyjny od zrealizowanych projektów;
- szkolenie z systemu ERP;
- elastyczne godziny pracy, również z możliwością pracy z domu (Home Office);
- dostęp do nowoczesnych technologii;
- prywatną opiekę medyczną.
Jak aplikować?
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny.