Specjalista ds. Handlu – wdrożeniowiec systemów ERP (ENOVA365)

Specjalista ds. Handlu – wdrożeniowiec systemów ERP (ENOVA365)

Zakres obowiązków:

  • sporządzanie analiz przedwdrożeniowych systemu enova365;
  • prezentacja funkcjonalności, instalacja i konfiguracja systemów ERP (moduł Handel);
  • modyfikacja podstawowych funkcjonalności systemu ERP;
  • opieka nad Klientem i wsparcie techniczne w trakcie wdrożenia.
Wymagania:
 
  • wykształcenie ekonomiczne, informatyczne, logistyczne, bądź w trakcie nauki;
  • co najmniej 2-letnie doświadczenie we wdrażaniu systemu ERP (enova365, Optima, Symfonia);
  • atutem będzie wiedza z zakresu innych modułów systemów ERP - CRM, Workflow, BI;
  • atutem będzie podstawowa znajomość SQL;
  • bardzo dobra znajomość Microsoft Excel;
  • umiejętność pracy samodzielnej (organizowania swojego czasu pracy) oraz współpracy zawodowej;
  • komunikatywność, otwartość;
  • dokładność; terminowość.

 

Oferujemy:
 

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • stabilne wynagrodzenie i system prowizyjny od zrealizowanych projektów;
  • szkolenie z systemu ERP;
  • elastyczne godziny pracy, również z możliwością pracy z domu (Home Office);
  • dostęp do nowoczesnych technologii;
  • prywatną opiekę medyczną.

Jak aplikować?

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny.