COM@COM firma informatyczna. Outsourcing IT dla firm.
Limdesk-logo

Zbuduj centrum obsługi klienta w 3 minuty

Limdesk to nowoczesne i intuicyjne biuro obsługi, które możesz stworzyć w kilka minut. Zarządzaj pytaniami od klientów w nowy, lepszy sposób. Nie musisz być specjalistą, nie potrzebujesz dodatkowego sprzętu, zarządzaj kontaktami z klientem z każdego miejsca na świecie.

Obsługuj wiele kanałów kontaktu:

 

  • zintegrowana infolinia, z własnym stacjonarnym numerem, odbierana w przeglądarce internetowej lub przekierowana na Twój numer komórkowy,

 

  • czat, który umieścisz na swojej stronie internetowej czy w ogłoszeniach na portalach aukcyjnych, by być zawsze blisko swoich klientów,

 

  • integracja z mediami społecznościowymi pozwalająca na wykrywanie pytań i skarg klientów oraz natychmiastową reakcję,

 

  • skrzynka mailowa wybrana przez Ciebie (także ta dotychczasowa), z której wszystkie wiadomości pojawią się w Limdesk.

 

 

Limdesk
Limdesk

Łatwość obsługi i przejrzystość:

 

Projektując Limdesk mieliśmy na celu jedną rzecz: ułatwić kontakty z klientem. Dlatego zdecydowaliśmy się na przejrzysty i nowoczesny interface, którego nie musisz „się uczyć”. Wszystkie najważniejsze informacje są w zasięgu ręki.

 

Wiadomości od klientów, ze wszystkich kanałów kontaktów, pojawiają się w Limdesk jako Zgłoszenia i Aktywności, które przypisane są do konkretnych klientów. Wystarczy jedno kliknięcie, by mieć dostęp do pełnej informacji o kliencie oraz historii kontaktów. To pozwala na skuteczną i szybką reakcję Twoich konsultantów.

 

 

Nie musisz być „przywiązany” do biura:

 

Twoje biuro obsługi pracuje w technologii Cloud, a to oznacza, że bez względu na to, gdzie się znajdujesz – masz do niego dostęp. To Ty decydujesz skąd chcesz pracować. Możesz zarządzać kontaktami z klientem ze swojego smartfona za pomocą aplikacji mobilnej. Możesz przekierować na niego połączenia z infolinii. Twoi pracownicy mogą wykonywać swoje obowiązki zdalnie i być przy tym skuteczni.

 

 

A to tylko początek!

Poznaj więcej funkcji Limdesk. Korzystaj z licznych integracji. Twórz szablony wiadomości i odpowiedzi. Przydzielaj klientów pod opiekę pracowników. Twórz strony FAQ i Bazy Wiedzy dla swoich klientów. I wiele, wiele więcej.

Wybierz plan dla siebie:

 

Limdesk dostępny jest w planie FREEMIUM, z którego korzystanie jest darmowe przy dwóch kontach konsultantów. Zawiera on wszystkie narzędzia, które niezbędne są do prowadzenia nowoczesnego biura obsługi klienta.

 

Plan PREMIUM to więcej narzędzi, możliwości i brak ograniczeń. Możesz z niego korzystać już za 9$ miesięcznie za konto użytkownika.

 

 

Jesteś zainteresowany ofertą?